Interesat de Conferința-Dezbatere?

Pentru informații despre Conferința-Dezbatere „Forumul Național de Gineco-Oncologie” CLICK AICI

Simpozionul științific: Update gineco-oncologice
Informații generale

Perioadă desfășurare: 16-17 martie 2018

Locație: Hotel Novotel, București

Coordonator științific: Prof. Dr. Patriciu Achimaș-Cadariu

În contextul actual, în care există un trend ascendent în ceea ce privește incidența cancerelor gineco-oncologice în România, este necesară o permanentă actualizare a informațiilorce țin de managementul eficient al acestor afecțiuni din perspectiva medicală (științifică).

Simpozionul științific este menit să aducă în prim-plan provocările afecțiunilor gineco-oncologice în practica clinică și prezentarea ultimelor noutăți științifice cu privire la cancerele din sfera ginecologică, din punctul de vedere al prevenției, diagnosticului și al tratamentului acestor afecțiuni.

Despre cancer

Cancerele ginecologice apar la nivelul organelor reproducătoare feminine.

Chiar dacă se poate face referire la cancerele ginecologice ca fiind un grup, fiecare formă are semne, simptome și factori de risc diferiți.

Există cinci forme de cancer din sfera ginecologică:

Toate femeile se află la risc de cancer ginecologic, riscul crescând odată cu vârsta.

Depistat la timp, tratamentul este mai eficient pentru aceste forme de cancer.

Sursa: https://www.cdc.gov/cancer/gynecologic/basic_info/what-is-gynecologic-cancer.htm

© Copyright 2017. Forumul Național de Gineco-Oncologie. Toate drepturile rezervate. Proiect realizat de Sănătatea Press Group.

Acest site apartine S.C. SANATATEA PRESS GROUP S.R.L. și se supune termenilor și condițiilor de pe www.sanatateapress.ro

Sanatatea Press Group